لیگ دسته یک والیبال| معرفی 4 تیم صعود کرده از سری B/ نیروی زمینی قهرمان شد

10:59 - 20 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۹۲۴۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تیم‌ نیروی زمینی با پیروزی سه بر دو برابر شهرداری آزادشهر، قهرمان مسابقات والیبال سری B لیگ دسته یک مردان شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال سری B لیگ دسته یک مردان سال 1401 که از تاریخ 28 مرداد با حضور 14 تیم در دو گروه هفت تیمی آغاز شده بود، پس از 87 مسابقه روز دوشنبه 19 دی‌ماه با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

دیدار نهایی این رقابت‌ها در خانه والیبال تهران برگزار شد و در این دیدار تیم‌های نیروی زمینی و شهرداری آزادشهر به مصاف هم رفتند.

در این مسابقه پنج سته که دو ست ابتدایی آن با امتیازات 25 بر 21 و 25 بر 11 به نفع شهرداری آزادشهر به پایان رسید، در ست‌های سوم تا پنجم تیم نیروی زمینی کام بک کرده و با پوئن‌های 25 بر 23، 25 بر 21 و 15 بر 12 حریف را شکست داد تا پیروز مسابقه فینال باشد.

فینال مسابقات والیبال سری B لیگ دسته یک مردان دو ساعت و 19 دقیقه ادامه یافت و نیروی زمینی با شکست سه بر دو شهرداری آزادشهر قهرمان این دوره از مسابقات شد.

همچنین در دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها که بنا بود دو تیم گلفام لیتکوه آمل و ولی‌عصر ارس به مصاف هم بروند، نماینده ارس حاضر نشد و گلفام به مقام سوم رسید.

مرحله مقدماتی سری B لیگ دسته یک مردان با حضور 14 تیم میدان آق‌قلا، آیدانه چالدران، مقاومت مازندران، گلفام لیتکوه آمل، کبیر تجارت ماکو، شهرداری آزاد شهر، ولی‌عصر ارس، مناطق نفت‌خیز جنوب، شهرداری دامغان، آتیه سازان دزفول، آراد ماهشهر، مس کرمان، میهن اسلامشهر و نیروی زمینی آغاز شد که در میانه راه دو تیم آیدانه چالدران و آراد ماهشهر از حضور در مسابقات انصراف دادند.

رده‌بندی چهار تیم برتر رقابت‌های والیبال سری B لیگ دسته یک مردان در سال 1401 به شرح زیر است:
نیروی زمینی
شهرداری آزادشهر
گلفام لیتکوه آمل
ولی‌عصر ارس

انتهای پیام/


برچسب ها: والیبال والیبال

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *